fairtrade 2019 fm rgb

MÄRGI TAGA ON INIMESED
Menüü
  • Avaleht
  • Ülevaade
  • Tooted
  • Õiglane kaubandus
  • Märgised
  • Sertifitseerimine
  • Kontakt

Mondo SM a2014 RGB veebi 200x200 v2

 

Filmid ja videod

Materjalid

Uuringud ja aruanded

Õiglane retseptiraamat

Õiglase kaubanduse linnad


Uudised

  • 12 soovitust, kuidas Mustal Reedel end hästi tunda
  • Üle 10 000 Eesti õpilase kutsuvad valima õiglase kaubanduse tooteid
  • Oktoober on õiglase kaubanduse kuu
  • Kuidas korraldada oma koolis uuring õiglase kaubanduse ja vastutustundliku tarbimise teadlikkusest?
  • Tegevusi koolidele, et tähistada õiglase kaubanduse kuud

Fairtrade International esindaja Eestis

ÕIGLASE KAUBANDUSE VALDKONNA PROJEKTID

  • Käimasolevad
  • 2018-2020 toetab õiglase kaubanduse tegevusi Eestis Reilukauppa

  •  

  • Lõpetatud
  • 29 Euroopa vabaühenduse ühisprojekt „Supply Cha!nge“, et parandada töötingimusi toidupoekettide omatoodete toote- ja tarneahelas
  • Üleeuroopaline projekt „Make Fruit Fair!“, mille keskmes on troopilise puuvilja õiglane tootmine ja läbipaistev tarneahel
  • Baltimaade ühine õiglase kaubanduse alase teadlikkuse tõstmise projekt
  • Üleeuroopaline õiglase šokolaadi kampaania „Make Chocolate Fair“
  • Koostööprojekt Soome õiglase kaubanduse linnadega eetiliste põhimõtete ja nende rakendamise võimaluste tutvustamiseks avalike hangete läbiviijatele

Banaanitootmise tegelikud kulud: 2019. aasta üleilmne uuring

Üksikasjad
22.12.2019

Banaani lõpphinna kujundamisel ei arvestata  tootmisega kaasnevaid „väliskulusid“ ehk banaanide tootmisega kaasnevate tegelike kulude ja  mõjuga keskkonnale ja ühiskonnale.  Selleks, et teada, kui suured need kulud tegelikult on, tellis Fairtrade International True Price’ilt ja Trucostilt esimese sellealase uuringu. Uuringu eesmärk oli teha kindlaks kogu sektori kõige suuremad kulutused, võrrelda neid Fairtrade’i süsteemiga liitunud tootjate omadega ning tuua esile nende tootjate head tavad, kellel olid parimad sotsiaalsed ja keskkonnaalased tulemused.

  • Loe lühikest kokkuvõtet eesti keeles siin.
  • Ingliskeelne uuring on saadaval siin.

Banaanid tunnistavad

Üksikasjad
20.11.2019

Banaanid on olnud tähelepanu all terve sügise. Kuidas nad saavad olla nii odavad? Kas eestimaalasi huvitab, mis hinnaga banaane tegelikult toodetakse? Kust saada õiglase kaubanduse banaane?

Loe artiklit Vaikne tunnistaja ja vaata saadet LASER ja leia Faritrade’i banaanid Prismast ja Biomarketist.

Kokkuvõte õiglase kaubanduse nädalast

Üksikasjad
05.11.2019

Kuue kooli noored tegid 2019. aasta õiglase kaubanduse nädala raames teavitustööd kuues poes üle Eesti. Miks on kaubandus ebaõiglane? Milline oleks siis õiglane kaubandus? Miks see puudutab Eesti tarbijat? Kust saab teada, kas tooted on õiglaselt toodetud või mitte? Need olid peamised küsimused, millega noored Eest tarbijat harisid.

Loe edasi: Kokkuvõte õiglase kaubanduse nädalast

Õiglase kaubanduse nädal - 6 kooli, 6 poodi ja 8 soovitust

Üksikasjad
14.10.2019

21.-27. oktoobril on õiglase kaubanduse nädal. Selle tähistamiseks lähevad kuue kooli õpilased kuude poodi ja korraldavad õiglase kaubanduse teavitustööd, et suunata inimesi eelistama ja valima Fairtrade märgisega tooteid:

·       Narva Soldino gümnaasiumi koolinoored on Narva Prismas 15. oktoobril

·       Gaia koolinoored on Tallinna Torupilli Selveris 15. oktoobril kell 10.00-12.30

·       Tamsalu Gümnaasiumi koolinoored on Tamsalu Grossi poes 17. oktoobril

·       Pärnu Sütevaka Humanitaargümnaasiumi koolinoored on Pärnu keskuse Delices 31. oktoobril kell 17-20.

·       Toila Gümnaasiumi koolinoored on Jõhvi Rimis 28.10-01.11.

·       Viimsi koolinoored on Viimsi Delices 29. oktoobril kell 12.30-14.30

 

Loe edasi: Õiglase kaubanduse nädal - 6 kooli, 6 poodi ja 8 soovitust

Otsi ja vali: tähista õiglase kaubanduse nädalat!  

Üksikasjad
07.10.2019

On jälle aeg mõelda natuke rohkem sellele, mida me sööme ja tarbime ning kust see pärit on. 21.-27.oktoobril on õiglase kaubanduse nädal. Õiglase kaubanduse nädala raames lähevad seitsme kooli õpilased seitsmesse poodi ja korraldavad õiglase kaubanduse teavitustööd, et panna inimesi eelistama ja valima Fairtrade märgisega tooteid. Vabatahtlikud noored lähevad oma teadmisi jagama oma kohalikku poodi tutvustades poekülastajatele õiglase kaubanduse põhimõtteid ning näidates vastava märgistusega tooteid.

Lehekülg 3 / 17

  • Algus
  • Eelmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Järgmine
  • Lõpp
template-joomspirit.com
Back to top