fairtrade 2019 fm rgb

MÄRGI TAGA ON INIMESED
Menüü
  • Avaleht
  • Ülevaade
  • Tooted
  • Õiglane kaubandus
  • Märgised
  • Sertifitseerimine
  • Kontakt

Mondo SM a2014 RGB veebi 200x200 v2

 

Filmid ja videod

Materjalid

Uuringud ja aruanded

Õiglane retseptiraamat

Õiglase kaubanduse linnad


Uudised

  • NAISTEPÄEVA ROOSIKIMBUD VÕIMESTAVAD ROOSE KASVATAVAID NAISI AAFRIKAS
  • Õiglase kaubanduse kuu tähistamine ETTEVÕTETES 2022
  • Õiglase kaubanduse kuu VIKTORIIN 2022
  • Sinu töökohal juuakse kohvi? Kandideeri FAIRTRADE@WORK tunnustusele
  • Õiglase kaubanduse kuu KIRJUTAMISVÕISTLUS

ÕIGLASE KAUBANDUSE VALDKONNA PROJEKTID

Käimasolevad
2018-2021 toetab õiglase kaubanduse tegevusi Eestis Reilukauppa

2021-2022 Õiglane toidulaud: inimõiguste toetamine ja kliimamuutuse pidurdamine toidupoodide tarneahelates

Rahastaja: Aktiivsete Kodanike Fond (ACF)

  • Lõpetatud
  • 29 Euroopa vabaühenduse ühisprojekt „Supply Cha!nge“, et parandada töötingimusi toidupoekettide omatoodete toote- ja tarneahelas
  • Üleeuroopaline projekt „Make Fruit Fair!“, mille keskmes on troopilise puuvilja õiglane tootmine ja läbipaistev tarneahel
  • Baltimaade ühine õiglase kaubanduse alase teadlikkuse tõstmise projekt
  • Üleeuroopaline õiglase šokolaadi kampaania „Make Chocolate Fair“
  • Koostööprojekt Soome õiglase kaubanduse linnadega eetiliste põhimõtete ja nende rakendamise võimaluste tutvustamiseks avalike hangete läbiviijatele

Eestlased ostavad poole rohkem õiglase kaubanduse tooteid kui enne

Üksikasjad
15.02.2021

77C8E29C 4CDA 4A8D A8FA B390B168A41E

Eestlaste seas on populaarseimateks Fairtrade märgisega toodeteks jäätis, šokolaadid, küpsised ja kommid. 2019. aastal ostsid eestlased võrreldes 2018. aastaga suisa poole rohkem Fairtrade märgisega tooteid, mis kokku tegi jaemüügi väärtuseks 5,4 miljonit eurot. Kasvavat huvi näitab ka ettevõtete huvi õiglase kaubanduse sõprade märgise taotlemisel.

 

Loe edasi: Eestlased ostavad poole rohkem õiglase kaubanduse tooteid kui enne

Uuring: Eesti õpilaste seas on kasvanud õiglase kaubanduse tähtsus ning suuremat vastutust oodatakse ettevõtetelt

Üksikasjad
29.01.2021

AD5A1899 0DCA 4EEF 9E89 33EC5C1EEB98

Noorte hulgas on Fairtrade märgisest kõige teadlikumad alla 15-aastased, selgus värskest uuringust. Seejuures oskavad just nooremad ka enam põhjendada selle vajalikkust. Oluliselt on õpilaste seas kasvanud õiglase kaubanduse alane teadlikkus ning keskkonnasäästlikkuse ja ettevõtete vastutuse tähtsus. 

Loe edasi: Uuring: Eesti õpilaste seas on kasvanud õiglase kaubanduse tähtsus ning suuremat vastutust...

Mondo otsib müügi- ja ärisuhete spetsialisti õiglase kaubanduse alal

Üksikasjad
25.01.2021

MTÜ Mondo otsib osalise tööajaga müügi- ja ärisuhete spetsialisti (ingl k Sales and commercial relations specialist), kes aitab kasvatada õiglase kaubanduse levikut ettevõtetes.

Sa teed tööd selle nimel, et:

  • Eesti ettevõtted teavad, miks ja kuidas taotleda ning kasutada õiglase kaubanduse (Fairtrade) märgist;
  • poeketid ja poed võtavad müüki Fairtrade märgisega tooteid ning kasutavad Fairtrade märgisega toorainet omamärgitoodete (ingl k private label) valmistamisel;
  • hulgimüüjad võtavad oma valikusse Fairtrade märgisega tooteid;
  • hotellid ja toitlustusasutused kasutavad ja müüvad Fairtrade märgisega tooteid. 

Loe edasi: Mondo otsib müügi- ja ärisuhete spetsialisti õiglase kaubanduse alal

12 soovitust, kuidas Mustal Reedel end hästi tunda

Üksikasjad
27.11.2020

38249428 88A0 43C8 8596 16D4E34F5024

MTÜ Mondo soovitab, kuidas Mustal Reedel vallanduvast ostumöllust hoiduda või siis targalt talitada. Kuidas teha valikuid, mis ei koorma keskkonda, tagavad tegijatele õiglase hinna, ei toeta orjatööd ega lapsorjatööd ning on ühtlasi päriselt vajalikud?

Loe edasi: 12 soovitust, kuidas Mustal Reedel end hästi tunda

Üle 10 000 Eesti õpilase kutsuvad valima õiglase kaubanduse tooteid

Üksikasjad
22.10.2020

34303F18 7A36 42F9 BCA7 A44D4CEC5938

23 kooli ja üle 10 000 õpilase üle Eesti tähistavad oktoobris õiglase kaubanduse kuud. Vaadatakse filme, peetakse kohvikuid ja töötubasid ning arutatakse õiglase kaubanduse teemasid koolitunnis. Seejuures toimub kolmas kord 2014. aastal alguse saanud tarbimisuuring, mis alates 2018. aastast keskendub just noortele.

Loe edasi: Üle 10 000 Eesti õpilase kutsuvad valima õiglase kaubanduse tooteid

Lehekülg 6 / 23

  • Algus
  • Eelmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Järgmine
  • Lõpp
template-joomspirit.com
Back to top